Oh yeah, it's Puffintime

Efter stora påtryckningar (kanske inte så stora...) har jag nu lyckats ta mig i kragen och gjort en blogg. En blogg som ska rikta in sig lite mer på allas vår favorit Puffin än mitt eget liv. Därav det enormt glittrade PUFFIN i headern och det lite mer diskreta "jag "

Jag tänkte även lägga in lite andra bilder jag har ritat allt eftersom :)


Så jag presenterar här, bloggens allra första Puffinbild:

Dagen till ära har Puffin satt på sig sin mest sofistikerade outfit! Han hälsar er alla välkomna :D
(Jag undrar också hur käppen håller för vikten han utsätter den för)





Kommentarer
Postat av: Esso

Den kanske är gjord av järn och har en träfasad?! :D

2010-02-09 @ 16:50:46
Postat av: HannaBanana

Äntligen! En blogg som inte är det minsta meningslös utan helt underbart bra :D. PUFFIN och Elin for the win! (Puffin fick stora bokstäver för att matcha headern ;) )

2010-02-09 @ 17:51:08
Postat av: MW

En blandning mellan Puffin-bilder och andra bilder låter som en mycket bra blandning, ser fram emot det :-P

2010-02-09 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0